TÜRK TELEKOM, ülkemizde çoğu kişinin kullandığı operatörlerden birisi. Kullanıcılar zaman zaman yaşadıkları problemleri çözmek için müşteri hizmetlerine bağlanmak istiyorlar. Fakat genellikle yoğun olan müşteri hizmetlerine bağlanmak ve onlardan bir cevap alabilmek zor oluyor. Bu noktada müşteriler Türk Telekom müşteri hizmetlerine direkt olarak bağlantı yolları arıyorlar. İşte direkt olarak müşteri temsilcisine bağlanmanın yolları.
TÜRK TELEKOM müşteri temsilcisi

Müşteri temsilcisine bağlanmak için ilk olarak 444 1 444 numaralı telefonu aramak gerekiyor.
Ardından 1-2-9-0 numaralarını sırayla tuşlayarak direkt olarak müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz.
Müşteri temsilcileri haftanın 7 günü 24 saat çalışırlar. Müşteri hizmetlerini bekleme süreniz yoğunluğa göre değişmekle birlikte ortalama olarak 6 dakikadır.
Türk Telekom mobil hattından yapılan çağrıların ücretlendirilmesi kullanılan tarifeye göre yapılmaktadır. Eğer hattınızda dakika kullanım hakkınız varsa aramalarınız bu dakika üzerinden düşer.
Türk Telekom yardım sayfası

Türk Telekom internet sitesi üzerinden arıza bildirimi, arıza sorgulama, şikayet oluşturma yapabilirsiniz.
https://kurumsalohm.turktelekom.com.tr/index.jsp adresi üzerinden direkt olarak siteye ulaşabilirsiniz.
Türk Telekom e-posta adresi

İlgili şikayet ve dileklerinizi [email protected] e-posta adresi üzerinden direkt olarak iletebilirsiniz.